En kurs för dig som vill ha en introduktion till de mest populära digitala plattformarna såsom Instagram, TikTok och YouTube, för att få en förståelse för vilka som bäst kan användas för att sprida just ditt arbete.
När du har gått den här kursen har du både fått en bred orientering och hjälp att svara på frågan om varför du ska börja eller fortsätta att vara aktiv på sociala medier och vad du ska lägga upp.
Praktisk information
För vem?
För dig som vill arbeta mer fokuserat med sociala medier som en plattform för att nå ut med ditt arbete.
När?
2 tillfällen à 3 h
- 7 februari kl.14.00–17.00
- 14 februari kl. 14.00–17.00
Pris (exklusive moms)
Icke medlem: 2 560 kr
Medlem: 1 280 kr (50 % rabatt)
Var?
Digital länk skickas ut inför kursstart.
Anmälan
Anmäl dig till kursen senast den 21 december 2022. Använd formuläret längst ner på sidan för att göra din anmälan.
Här kan du ta del av de fullständiga villkoren för kurserna.
Max antal deltagare
20 personer.
För att kursen ska genomföras krävs minst 15 anmälda (⅔ av maxantalet).
Språk
Svenska.
Presentation av kursledare
Hanna Min-Jung Herbertson är en kreativ strateg och innehållsskapare. Hon har lång erfarenhet av att själv skapa innehåll och spridning i olika digitala kanaler.
Genom sitt eget företag har Hanna de senaste 10 åren hjälpt uppdragsgivare inom mode, restaurang och bokpublicering med bland annat strategi, varumärkesbyggande, innehållsplanering, digital marknadsföring. Hon har arbetat med uppdragsgivare både i Sverige, New York, där hon var bosatt i tio år, och i Europa.

Hanna Min-Jung Herbertson
Hanna om kursen: ”Jag vill inspirera och avdramatisera vad det innebär att att skapa och kurera sina plattformar. Jag kommer också att hjälpa till att svara på frågan: Varför ska du börja eller fortsätta att vara aktiv på sociala medier och vad ska du lägga upp?”